veelgestelde vragen
antwoorden op veelgestelde vragen
Op deze pagina vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Gebruik dan het contactformulier. Wij nemen dan contact op met jou.
Hoeveel zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden weergegeven in je winkelmandje.
Naar welke landen verstuur je bestellingen?
Wij bezorgen momenteel in Nederland. Wil je een bestelling ontvangen in het buitenland? Neem dan contact met ons op, dan kunnen wij je informeren over de mogelijkheden en verzendkosten.
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Je hebt je bestelling binnen 1 – 2 werkdagen thuis.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, momenteel is dit niet mogelijk.
- Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
Het is momenteel alleen mogelijk om te betalen via iDeal. - Kan ik een cadeaukaart voor een vriendin kopen?
Nee, dit is nu helaas niet mogelijk. Wel willen wij in de nabije toekomst dit als mogelijkheid bieden.
- Wanneer is mijn product weer op voorraad?
Je kunt contact met ons opnemen over een specifiek product. We zullen je dan informeren of het product nog leverbaar is. - Ik mis een bepaald product in jullie assortiment?
Heb je een idee of suggestie voor producten of kledingstukken, dan kun je contact met ons opnemen.
- Hoe vind ik de juiste maat voor kinderen?
Hieronder vind je een maattabel voor baby’s. Dit is enkel een richtlijn. Is jouw kindje kleiner of groter dan gemiddeld? Dan heb je waarschijnlijk een kleinere of grotere maat nodig. Op zoek naar andere maattabellen? Die vind je hier.
- Kan ik een bestelling terug sturen?
Ja, je kunt elk product tot 30 dagen na de besteldatum terugsturen. Stuur een mail naar info@laditta.nl met je bestellingsnummer. Je ontvangt van ons een retour formulier. Let op: De verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening. - Ik heb een klacht over het ontvangen product, wat nu?
wij controleren iedere item voordat het verzonden wordt. Heb je alsnog een klacht? stuur dan een mail naar info@laditta.nl.